کلاس مهربانی

مطالبی در باره کلاس پنجم کاشان

کلاس مهربانی

مطالبی در باره کلاس پنجم کاشان

رفتار تردیدانگیز

رفتار تردیدانگیز

تمامی انیمیشن‌ها براساس یک حقه بصری کار می‌کنند که " دوام دید" نام دارد. چشم تصویری را که می‌بیند، به مدت کسری از ثانیه به خاطر می‌سپارد. بنابراین اگر تصویر بعدی به اندازه کافی سریع جایگزین شود، دو تصویر درهم ادغام می‌شوند.

 

وسایل مورد نیاز

یک خودکار سیاه با نوک نرم، قلم‌های رنگی با نوک نرم، یک عدد کارت مقوایی (١٢×١٠ سانتی‌متر)، چسب نواری، یک عدد مداددوام تردید در انیمیشن

 

1- از اشکال ساده برای خلق یک ماهی تخیلی و یک تنگ ماهی با شکوه استفاده نمایید. قبل از اینکه وقت زیادی برای رنگ‌آمیزی صرف نمایید، ابتدا مطمئن شوید که انیمیشن شما به درستی کار می‌کنددوام تردید در انیمیشن.

 

 

 

2- یک ماهی در وسط کارت بکشید. در ابتدا فقط از مداد استفاده نمایید و وقتی نقاشی کامل شد، به دقت با یک خودکار با نوک نرم روی مدادها بکشید.

 

دوام تردید در انیمیشن

 

3- کارت را برگردانید و آن را به سمت پنچره بگیرید تا نور از آن عبور کند. به وسیله یک مداد، خط خیلی کمرنگی در شکل بکشید. تنگ ماهی را در وسط کارت کشیده و مطمئن شوید که تنگ بزرگ‌تر از خطوط کمرنگ دوره ماهی است.دوام تردید در انیمیشن

 

 

 

4- کارت را روی میز قرار دهید. یک مداد در پایین کارت قرار داده و آن‌را با چسب نواری به کارت بچسبانید. به نحوی که مداد روی تصویر را نپوشاند.

 

 

 

5- اکنون مداد را بین دو کف دست خود گرفته و دست‌های خود را به هم بمالید کارت در یک مسیر دایره‌ای دوران خواهد کرد و باعث خواهد شد که در تصویر در هم ادغام شوند و یک تصویر به نظر برسند.

دوام تردید در انیمیشندوام تردید در انیمیشن
نظرات 2 + ارسال نظر
سپهر 2 آبان 1390 ساعت 07:46 http://kasiti.blogsky.com/

ببخشید یادم رفت ادرسم رو بنویسم

سپهر 2 آبان 1390 ساعت 07:45

سلام من هم تازه وبلاگ راه اندازی کرده ام.خوشحال میشم منو لینک کنید.من شما رو لینک کردم.میخوام از تجربه شما استفاده کنم.راهنمایی ام میکنید.باتشکر سپهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد