کلاس مهربانی

مطالبی در باره کلاس پنجم کاشان

کلاس مهربانی

مطالبی در باره کلاس پنجم کاشان

رایانه ی کلاس ما چند نفره ؟

رایانه دوست داشتنی   رایانه 

نمایش طنز دانش آموزان خوب کلاس ... کلی به این نمایش خندیدند.

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه رضایی 27 فروردین 1391 ساعت 16:28 http://sadian.blogfa.com


باسلام به بهترین معلم دنیا من شمارا اندازهی قلبم دوستتان دارم امدوارم همیشه موفق و سربلند باشی زیاد وقتتان را نمی گیرم لطفا به وبلاگ من هم هر چند وقت یک بار به وبلاگ دانش اموزتان فاطمنه رضایی سر بزنید

نسرین سمائی 27 دی 1390 ساعت 13:34

سلام خانم طوطیان من خودم درمدرسه ی قریشی کلاس خان م کدخدازاده هستم

سلام همکار خوبم.
فعالیت شما و دانش آموزان در زمینه های مختلف نشانگر کلاسی پویا وبا نشاط است.

برای شما ودانش آموزانتان پویایی و موفقیت خواهانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد